دل نوشته های سپید

به نام خالق عشق

زنگ انشاء وهزار آفرین های زیر دفترم

زنگ حساب و استرس دو "دوتا چهارتا کردن

ای دنیا کاش هیچوقت عاشق انشاء نبودم 

حالا تو زندگی عشقو از حفظم ولی تو حساب کتابش می لنگم

نمی دونم زندگیمو با کی تقسیم کنم و کیو ازش کم کنم!!!

از دنیای اعداد فقط بی نهایت هایی رو به یاد دارم

که هر صبح دوستت دارم هایم را با آن به توان میرساندم

چرا تنفر به توان هر عددی بازم میشه بی نهایت دوستت دارم

همیشه دفتر حسابم به جای خط موازی پر بود از خط های خمیده وشکسته

شاید حساب هم می دونست یه روزی میون شعرهای دفتر انشاءخم میشم میشکنم.......

                                                                                                                                                                      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:,ساعت9:1توسط sepideh | |