دل نوشته های سپید

به نام خالق عشق

خدایا وقتی به دنبال حس دوست داشته شدنم ودر دنیای بی رحمت دنبال ذره ای عشق  بی خبرم " از عشق بی پایانت که هر

صبح بدون کینه و نفرت عمری دوباره به من میدهی

 

تا شاید به خود بیایم!!!ولی دریغ از لحظه ای درنگ ولحظه ای توقف "راه بیراهه را ادامه میدهم واز تو غافل میشوم وقتی

دراین قافله مبهم به دنبال راست و دروغی  هستم  و هر لحظه

 

قلبم دلشوره دروغ ها را دارد بی خبر از آنم که تو حقیقت محضی ...خدایا وقتی بی شرمانه داشتن بنده ونعمتی را از خودش

می خواهم "نمیدانم که تو قدرت مطلقی وصاحب آن بنده

 

وهزاران بار خاطر ازتو میشویم و دست به دامان بنده ای ناتوان میشوم که با نه هایش مرا هزاران بار در خود میشکند آری

شکسته شدن حق من است که تو را گم کرده ام وهنوزهم دارمت

 

راهی بگذار بربیراهه هایم خسته ام به اندازه تمام دنیا خدایا قصه ی  زندگی من دیگر برای تو خواندنی وشنیدنی نیست تو خوب

میدانی که در این روزگار چه نقش هایی بر جای گذاشتم

 

وسرنوشتم را خط خطی کردم بارها به دنبال چیزهای واهی وآرزوهای پوچ تو را فراموش کردم و بی شرمانه دوباره به تو روی آوردم

گاهی دیگر به آنی که دیروز بودم هم حسرت می خورم 

 

چون روز به روز خود را گم میکنم و در چاله های سرنوشت غلط میزنم و احمقانه فکر میکنم که خوشبختی را یافته ام خدایا باز به دستهای

گرم ومهربانت نیازمندم دستهایی که تقدیرم با آن نوشته شود...

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:44---7 آبان 1392
عالیه سپیده جان عالییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,ساعت11:22توسط sepideh | |